The Alumni Center team is working remotely.In-person shopping for alumni merchandise in Rochester is temporarily suspended. Shipping for online merchandise orders may be delayed. Thank you for your patience.

CANCELLED – 2020 Mayo Alumni German Speaking Chapter (MAGSC) meeting
June 12-14, 2020

March 3, 2020

Dear colleagues and friends,

Dear fellow alumni,

We regret to inform you that we have cancelled the annual meeting of the German Speaking Chapter of Mayo Alumni 2020 that was to take place in Bonn this year due to the corona pandemic. We had to come to that conclusion after consultation with Judy Anderson from the Rochester Alumni Office, a thorough discussion with Michael Muders, who had planned to host us, and after reviewing the recommendations of the CDC and the RKI.

Thankfully, Michael has renewed his invitation to Bonn for 2021. Please mark your calendar for June 4/5/6, 2021. I do look forward to seeing you all then and very much regret this cancellation.

Best regards,

Kajetan von Eckardstein, Chair of the Board

Liebe Kolleginnen und Kollegen,

liebe Freundinnen und Freunde,

liebe Mayo Alumni,

ich bedauere sehr, Ihnen und Euch mitteilen zu müssen, dass wir wegen der Corona-Pandemie unser diesjähriges Jahrestreffen des Mayo Alumni German Speaking Chapter 2020 absagen müssen. Wir haben die Entscheidung gemeinsam mit Michael Muders, der uns nach Bonn eingeladen hat, nach Rücksprache mit Judy Anderson vom Alumni Office in Rochester und unter Einbezug der Empfehlungen der CDC und des RKI getroffen.

Lieberweise hat Michael seine Einladung für Bonn als Tagungsort erneuert. Wir haben schon jetzt den 04./05./06. Juni 2021 ins Auge befasst und bitten Sie und Euch alle, diesen Termin freizuhalten. Ich freue mich, Sie und Euch dann wiederzusehen. Die Absage ist uns nicht leicht gefallen.

Bezüglich der Mitgliederversammlung und der anstehenden Satzungsänderung: Wir werden prüfen, wie und in welchem Umfang wir eine Mitgliederversammlung ohne wissenschaftliches und gesellschaftliches Programm durchführen müssen und können. Wir werden Euch und Sie hierüber rechtzeitig informieren.

Herzliche Grüße,

Kajetan von Eckardstein, Sprecher des Vorstandes